Bejelentkezés / saját adataim

     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Kapcsolat

Hűtő- és Klímatechnikai Vállalkozások Szövetsége
1191 Budapest, Ady Endre út 28-30.
Tel/Fax: (06 1) 201-7137
Fővárosi Törvényszék nyilvántartási szám: 5501
Adószám: 18052246-2-43
KRMK nyilvántartásba vételi szám: 00258-2008
HKVSZ titkárság: info@hkvsz.hu
HKVSZ pénzügy: penzugy@hkvsz.hu

    Hirdessen a HKVSZ honlapján!

    Hirdessen a HKVSZ honlapján!

    Banner elhelyezésére a HKVSZ honlapon alábbi lehetőséget kínáljuk:

    Oldalbanner: A hirdetés díja: 40.000,-Ft+ÁFA/hó. 3 hónap folyamatos időtartam megrendelése esetén 10% kedvezmény jár.

    Láblécbanner: A hirdetés díja: 40.000,-Ft+ÁFA/hó. 3 hónap folyamatos időtartam megrendelése esetén 10% kedvezmény jár.

    Amennyiben az általános hirdetési lehetőségek mellett konkrét elképzelései vannak a hirdetéssel kapcsolatosan, javasoljuk, hogy kérjen egyedi ajánlatot!



    Néhány általános jó tanács banner elkészítéséhez:

    Jó banner jellegű hirdetéshez meg kell határozni egy megfelelő fókuszt, egy világos és jól meghatározható előnyt a látogató részére. Problémát jelent, hogyha a hirdetése túl általános üzenetet hordoz, vagy túl sok mindent akar elmondani egyszerre.

    Céljai lehetnek egy hirdetésnek:

    -          Márkaismertség növelése
    -          Konkrét termékeladás
    -          További információforrás (pl. hírlevél) propagálása
    -          Akció, vagy program hirdetése, pl. demo program, árengedmény

    Az üzenetek jellemzői legyenek: 

    -          Rövid és velős
    -          Összpontosítson a célpiacra
    -          Ne akarjon egyből értékesíteni! Ne eladni próbáljon, hanem sokkal inkább (probléma)megoldást kínáljon
    -          Szólítson fel cselekvésre! Pl.: Kérem, kattintson ide, töltse le termékleírásunkat, stb.
    -          Ébresszen kíváncsiságot
    -          Tegyen hozzá mindig valami pluszt az üzenetéhez, pl. egy INGYENESEN, DÍJTALANUL, és AZONNAL megszerezhető értéket, amely közvetlenül képes megszólítani és megragadni a célpiacot

    Megjelenési forma:

    "Az a baj a bannerekkel, hogy úgy néznek ki, mint a bannerek". A bannerek nyilvánvalóan hirdetések. A hirdetésekkel pedig az a baj, hogy:
    -          A legtöbb embernek (fogyasztónak) elege van belőlük
    -          A fogyasztók gyanakvóak, ha látszik, hogy a hirdetés EGY HIRDETÉS!
    -          Azonnal értik, hogy az a banner egy másik weboldalra küld, és könnyen elkalauzol az eredeti céltól

    Összefoglalva: a bannereknek van egy tudatalatti üzenete és ezt sosem szabad figyelmen kívül hagyni.

    Hogyan nézzen ki akkor egy jó banner?

    -          Semmiképpen sem úgy, ahogy egy banner!
    -          Adjon esélyt, hogy a látogató szemével végigpásztázva az oldalt elolvashassa és befogadhassa az üzenetet amit neki írt, és ez alapján döntse el, hogy érdekli-e, vagy sem az, amiről Ön beszél
    -          Hihető része legyen az adott weboldalnak, azaz illeszkedjen a banner-gazda weboldal tartalmához
    -          Színvilága illeszkedjen az adott weboldal designához
    -          Legyen figyelemfelhívó, és jól megjegyezhető
    -          Lehet pl. egy cím, illetve címlink szerű megjelenés, amelynél a banner úgy néz ki mintha egy link vagy egy főcím lenne
    -          Figyelemfelhívó színek, ahol a rikítóság nem mehet a jó ízlés kárára
    -          Animáció, de a túlzott animálás ellenszenvessé is teheti a hirdetését
    -          Egyértelmű legyen, hogy kattintani lehet és érdemes is a hirdetésre
    -          A technikai lehetőségek optimális kihasználása a banner elkészítésénél

    Reméljük, hamarosan hirdetőink között üdvözölhetjük!